تبسمتبسم، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

تبسم زندگیمون

حرفهای دل مامانی...

1392/1/28 18:00
نویسنده : مامان مهسا
418 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی با تو چقدر میچسبه...دخترکم...وقتی صبح زود از خواب بلند میشی وتا منو میبینی میگی مااماااان وبا یه لبخند مثل عسل دهنمو شیرین میکنی ...واقعا تا به حال روزی بوده که من اینقدر پر از عشق  باشم؟؟؟؟وقتی چشماتو بینیتو دهن ومو وگوشاتو نشونم میدی وقتی میگم چشات کو برام چشم میزنی میخوام تو باشی وکنارم دیگه دنیا نباشه.وقتی غریبه ای رو میبینی وبهش لبخند میزنی بعد میپری تو بغلم...اغوشم فدای تو نازنینم ای کاش پناهگاه خوبی باشم.تا میخوام نماز بخونم بدو بدو میای و رو مهر دراز میکشی بعد هم یواش یواش میخوای مهرو بکنی تو دهنت وبا شیطنت نگام میکنی تا مبادا ابروهام برات کج شن.کاش بهم میگفتی چه حسی داری وقتی برات ابرو کج میکنم؟؟؟خیلی برات مهمه نه؟؟؟؟تو هم برام خیلی مهمی...مهم ترینی...عشقی تو نفسی...هر روز یه چیز جدید یاد میگیری ومن بهت میگم طوطی...طوطی من زندگی رو داری جوری میشناسی که من وبابات واطرافیانت داریم زندگی میکنیم.وقتی متوجه میشم تو زمان خاصی به حرکاتم با دقت توجه میکنی دغدغه ی اینکه خوب باشم تا خوب بودنو یاد بگیری مشغولم میکنه.واینکه نکنه عادت بدی رو یادت بدم.وشرمندت بشم.بهترینم بهترین باش همیشه.خوب باش همیشه.معصوم باش همچون نگاه پرمعنی امروزهایت.زندگی کن با تمام انرزی وشادیت اما با خدا باش وخودت باش در تمام شادی وغمهایت....تبسمم از اینکه زندگیم را نفسهایم را پر از تبسم کردی ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

s
21 فروردین 92 22:55
مهسا جون عكس اين تبسم توپولي رو بزار ديگه. دلم واسش يه ذره شده. سال خوبي داشته باشين