تبسمتبسم، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

تبسم زندگیمون

عکسهای تبسم تو 10 و11 ماهگی...

1392/1/28 17:58
نویسنده : مامان مهسا
858 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی...طبیعت...لبخند..بوسه...اغوش.....همه وهمه تنها با تو زیبا میشود...نازه من...

 

وای اگه کوروش میدونست روزی من میام  و رو تختش میشینم....چه میشد!!!!!

تو رو خدا شما قضاوت کنید اینا قشنگترن یا من؟؟؟؟

چشمانت همچو دریا رازی مبهم و بی نهایت است...غرق شدن در ان دست خودم نیست تبسمم.

زندگی با شما طعم بی نظری داره عشقای من.... 

اینجا تازه تازه داشتم با تکیه به دیوار وایمیستادم ولی خب حالا دیگه راه میرم قشنگ.

یه فیگور بگیرم با عینک مامان.هههه...

حالا که اومدم کنسرت محاله بتونم نانای نکنم وخودمو نگه دارم...

هییییی تنهاییییی!!!!1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

صورتي
28 فروردین 92 18:05
ماشالله چه چشم و ابرو مشكي خوشكلي داره اين دخمل. واسش اسپند دود كن
maman taraneh
31 فروردین 92 17:57
ماشاله چه بزرگ شدی تبسم جونم خانم خانم ها مهسا جونم خوبی دلمون واست تنگ شده یه سر به مادرانه بزن زیر چشک تبسم چی شده !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سودا
1 اردیبهشت 92 10:15
مهسا جان خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی نازه خدا برات نگه دار
مامانی درسا
5 اردیبهشت 92 2:13
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که دستان پر مهر خداوند نگهدارت باشد
مامان حسین جون
5 اردیبهشت 92 8:44
سلام صمیمانه و از ته قلب سالگرد تولد نوگل شیرینتون رو تبریک میگم و براش آرزوی سلامتی می کنم
مامان سونیا
5 اردیبهشت 92 18:26
``````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫
maman taraneh
14 اردیبهشت 92 16:41
هم تولد داریم هم عروسی بدو بیا دوستم