تبسمتبسم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

تبسم زندگیمون

تبسمی شیرین در خواب

1391/6/19 11:29
نویسنده : مامان مهسا
502 بازدید
اشتراک گذاری

 2ساعت که از بیداریت میگذره شروع میکنی به مالیدن چشات با پشت دستات.گاهی نق میزنی به معنی اینکه خوابم میاد وگاهی نق زدنت میشه داد وهوار که انگار مامان جادوگره وتو یه لحظه خوابت میکنه نه سینه میگیری ونه تو بغل....بیشتر شبها این کارو میکنی ومن دو ساعت باید نازتو بکشم تو بغل بگردونمت ببرمت حیاط شعر بخونم وبا هات بازی کنم.برات سشوار باز کنم وکلی ادا واصول در بیارم تا شما دخملی بفهمی که باید سینه بگیری تا بتونی بخوابی واین کارها با سحر وجادو نمیشه.واما من بعد خوابت بعد از اون همه اذیتی که کردی وقتی به خواب میری محوتماشات میشم.محومعصومیتت....وتو در خواب چه میبینی عزیزکم...به چه می اندیشی که گاه لبخندی جاری میشود بر لبانت...چه چیزی تو را به وحشت می اندازد در خواب که گه گاه ناله میکنی وتا کنارت می ایم بی انکه بغلت کنم ارام میگیری...تو در خواب هم حسم میکنی ومن در این لحظات به مادر بودنم میبالم...وخدارا شکر میکنم....کاش میشد فراتر از این دید کاش میشد زیبایی خوابیدنت را بیش از این درک کرد اما نمیشود چون دل من انقدر ضعیف هست که طاقت دیدن این همه زیبایی را ندارد.بخواب زیبای من بخواب با ارامش وغرق وجود خدا شو در خواب همیشه معصوم بمان وپاک باش عین لحظاتی که در خوابی مانند تبسمی شیرین  در خواب...

واین چندتا عکس از انواع مدل خوابیدنت....

یک روز مونده به 4 ماهگی

 

1 روزه

دو روزه

3 روزه

10 روزه

20 روزه

30 روزه

3 ماه ودو روز

3 ماه و7 روز

...

...

3ماه و20 روز

...

44 روزه

...

78 روزه

4 ماه و2 زروز

4 ماهه

...

...

.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آیدین و مامانیش
20 شهریور 91 9:19
نی نی ها تو خواب خیلی ناز و شیرین می شن آدم دوس داره همش نیگاشون کنه تبسم هم که حسابی تو دل بروهه ماشاالله دیدن پسر کوچولوی منم بیاین خوشحال می شیم
نينا
23 شهریور 91 11:55
سلام مامان مهسا
خوبين؟ دخملت خيلي حوردنيه
از ني ني سايت پيدات کردم
شما ساکن تبريزي؟ فکر کنم زايمان طبيعي داشتي . اگر تبريزي همفکري مي خوام
ممنون مي شم


بله عزیزم تبریزم وزایمان طبیعی داشتم.سوالی داشتی در خدمتم.
مامانی
25 شهریور 91 16:11
من سوالتونو توی قسمت پرسش و پاسخ خوندم راجع به زیاد کار کردن شکم نی نی... داروش عرق گیاهی گل زرده معجزه میکنه از عطاریها بگیرید "عرق گل زرد" تا میتونید روزی چند بار بهش بدید بخوره هیچ ضرری هم نداره بی ضرر بی ضرر چون بخار آبه فقط و کاملا گیاهیه و بی ضرره امتحان کنید حتما نتیجه میگیرید مثلا هر دفعه یک چهارم استکان بهش بدید بخوره روزی مثلا سه یا چهار بار


خیلی خییییییییلی ممنونم.امتحانش میکنم.
مامان وندا
28 شهریور 91 15:38
چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه ممنون که به وبلاگ ما سر زدید
مامان ترانه
2 مهر 91 21:11
سلام مهسا جون خوبی دلم برات تنگ شده قربونه این دخمله بوس
مریم (مامان آرینا)
30 مهر 91 18:36
چه خواب نازی کردی خاله چقدر معصوم پیش ما هم بیاید اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید