تبسمتبسم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

تبسم زندگیمون

به امید نفسهای گرمت....

1391/5/20 17:54
نویسنده : مامان مهسا
623 بازدید
اشتراک گذاری

...کنارت میخوابم چشمامو میبندم.نسیم گرمی صورتمو نوازش میکنه.خدای من نفسهای نفسم چه میچسبه...الهی حاضرم جان بدهم حاضرم دار وندارم را بدهم اما تا ابد گرمی نفسهاشوحس کنم.چه ارام نفس میکشی اما چه گرم.دلم را پر از گرمی میکنی ومن به این دل گرمم.کاش ثانیه ها بایستند ومن تا ابد این لحظه را زندگی کنم.

یا رب گرمی نفسهایش را پایدار کن بوی زیبای نفسهایش را مگذار لحظه ای به گناهی الوده شوند مگذار انقدر مشغول دنیا شود که یادش رود نفس میکشد به اذن تو  برای تو ...

مگذار روزی بیاید که حس این گرمی ارزویم شود...برایش بیاموز پاک باشد وقدر تک تک نفسهایش را بداند ...از یادش مبر هرگز که به امید نفسهایش کسی نفس میکشد هنوز...

...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودا
21 مرداد 91 15:18
سلام مهسا جون خوبی ایشالله همین هایی که نوشتی خدا برا دخملللللللللل ناااااااااااااااااااااااااازت رقم بزنه برام دعا کن خواهری
بابا جون یسری
4 شهریور 91 19:41
انشاءالله دعاهاتون مستجاب میشه و انشاء الله که هیچ وقت تبسم از روی لب شما و نیز از روی لب «تبسم» دوست داشتنی محو نشه . آمین یا رب العالمین


برا شما ودختر گلتونم ارزوی همیشه شاد بودن دارم.
مامان الهام
1 مهر 91 14:38
ااااااییییییییی جان دختر خیلی نازی داری بجای منم ببوسش